czyli ostatnio przeczytałam książkę.

czwartek, 24 maja 2012

45. "Siedem lat później" - Emily Giffin

11:07 Posted by Kasia No comments
Choć powieści Giffin z założenia mają być lekkie, łatwe i przyjemne, mimo podejmowania przez nią niełatwych tematów, ta książka sprawiła mi niespodziewaną trudność. Dotknęła rzeczy, nad którymi wielokrotnie się zastanawiałam i które napawają mnie strachem. Po przeczytaniu "Siedem lat później" bynajmniej nie zrobiło mi się lżej na sercu. To smutna książka, każąca wątpić we wszystko, w co dotychczas tak usilnie chciało się wierzyć i nie pozostawiająca żadnych złudzeń co do tego, że może jednak nie będzie tak źle. Taka treść broni się wyłącznie wtedy, gdy powieść jest arcydziełem, a do tego zbioru "Siedem lat później" zdecydowanie nie należy.

4/10

0 komentarze:

Prześlij komentarz