czyli ostatnio przeczytałam książkę.

niedziela, 28 października 2012

62. "Faust" cz.1 - Johann Wolfgang von Goethe

10:35 Posted by Kasia No comments
To było moje pierwsze zderzenie się z literaturą czytaną po niemiecku. Na początek wybrałam mocno okrojone objętościowo (do 36 stron) i językowo (poziom A2) wydanie "Fausta".

Z powodów oczywistych, książkę łyknęłam błyskawicznie. Wrażenia? Przede wszystkim, najbardziej radosne - poziom A2 jest dla mnie zbyt prosty. Niby można się było tego spodziewać, skoro od roku siedzę w materiałach z poziomu matury rozszerzonej, ale nauczyłam się do moich umiejętności językowych w zakresie niemieckiego podchodzić z dużą dozą nieśmiałości.

Sama opowieść mnie zaciekawiła i zachęciła do sięgnięcia po "pełnowymiarową" wersję "Fausta". Ciekawa jestem, jak tak naprawdę opisane zostały wydarzenia, o których właśnie mi w skrócie opowiedziano. Dlatego też, nie oceniam, ale zaznaczam, że przeczytałam. Takie radosne niezdecydowanie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz